niedziela, 30 stycznia 2011

.z Tobą, na Tobie i obok Ciebie

Dobrze zrozumiałam grę Twoich ust i tajemnicę w oczach. Czarowałeś mnie swoim uśmiechem. Pod Twoim urokiem bez wahania zdradziłam Ci kilak swoich tajemnic. Czułam, że żyję... na te kilka chwil dałam się ponieść emocjom. Nie żałuję. Trzymałeś mnie za rękę kiedy oczy traciły blask. Mówiłeś szeptem kiedy wokół tętniła głośna muzyka. Tak swobodnie czułam się będąc z Tobą na wyciągnięcie ręki, którą za każdym razem próbowałeś złapać. Śledziłeś mnie wzrokiem gdy odchodziłam na kilka kroków. Nie mogłam się zgubić.. byłeś tak blisko...

3 komentarze:

  1. Czytając twoje wpisy robi mi sie cieplutko na serduchu. Zaskakujące bo spodziewałam sie innej rekacji( wiesz dlaczego) No więc gratuluję... nie wiem jak ty to robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie, czy tym razem zgubiłaś się, czy też odnalazłaś...

    OdpowiedzUsuń