niedziela, 17 kwietnia 2011

.powiedział

"Nikt się nie spodziewał, że ten dzień tak się skończy"-powiedział. Nawet ja sama nie mogłam tego przewidzieć. I choć uwielbiam godzinami rozmyślać "co by było gdyby", ten bieg wydarzeń całkowicie mnie zaskoczył. Dlaczego mnie to dziwi  do cholery? Tak na dobrą sprawę to mogło się tak potoczyć. Mogło i tak się stało. Już od dłuższego czasu dręczyła mnie samotność. Dobrze wiedziałam, że jest on w takim samym położeniu co ja. To było takie oczywiste, jednak starałam się przed tym uciec. Tylko co teraz? Wczoraj całkowicie zatracona w jego oczach, bezpieczna...dziś już nie czuję się tak spokojnie. W głowie znów niepotrzebny mętlik, ciągłe spoglądanie na telefon. Chyba oszalałam! Dlaczego akurat teraz ?! Jak zwykle, wszystko dzieje się na raz.
Nie wiem już, naprawdę nie wiem już nic. Jedno co jest pewne, wiem o czym będzie tekst piosenki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz