niedziela, 8 lipca 2012

. Ustroń '12










 Czy można kochać tam bardzo, że nagle wszystko staje się możliwe ? Czy to co nazywamy miłością jest w stanie zmienić kogoś na tyle, by uwierzył, że jednak warto żyć? Trudno mi w to uwierzyć, bo to coś nienamacalnego, a ja tylko w takie rzeczy wierzę. Jednak nie przychodzi mi do głowy nic innego co zmieniłoby mnie aż tak bardzo.
Nie sądziłam, że spotkam takiego człowieka., który poprowadzi mnie za rękę właśnie teraz gdy myślałam, że dobrze się trzymam na nogach. Nie wiedziałam, że może być jeszcze lepiej, mimo, że zawsze mi to powtarzasz.
Trudno mi uwierzyć, że to tak proste. Wystarczy kochać. Czuję to bardzo mocno, gdzieś w sobie....że patrzysz na mnie i boisz się o mnie kiedy wracam późno do domu. Znam wielu ludzi... jednych bliżej, drugich dalej. Jednak nikt przedtem nie powiedział mi, że mu na mnie zależy. Tylko Ty potrafisz sprawić, że wierzę w te słowa. Jestem spokojna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz