sobota, 13 sierpnia 2011

.z utęsknieniem

Skoro sami piszemy swoją bajkę i to od nas zależy jaka ona będzie, chciałabym zatem, żeby moja była prawdziwa. Nie chcę żeby wszystko było proste ...łatwe-to zdaje się być tak nudne. Niech będzie inaczej niż dotąd. Chociaż raz,niech stanie się tak jak ja to widzę. Kolejny raz przekonuje samą siebie do tego, że może jednak się uda, może to ja się mylę,może zbyt wiele wymagam. Jednak częściej dochodzę do wniosku, że nie mam prawa zmieniać Cię dla siebie. Może to nie ta droga, którą wybrałam, może znów zbyt szybko chcę się poddać. Wiem jedno. Nie chcę oszukiwać siebie ani Ciebie. Chcę żeby moja bajka była prawdziwa. Pocieszam się tym, że trzeba czasu, by dostrzec zmiany, że trzeba je zrozumieć. Czekam zatem z utęsknieniem na moja prawdę.
zimowe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz