niedziela, 7 sierpnia 2011

.cholera wie o czym

Przed 20,00 zamknęłyśmy wszystkie ponure myśli za klucz i jak nowe ruszyłyśmy przed siebie na piknik country ! Żeby było weselej założyłam na siebie jakieś śmieszne, nietypowe ciuszki i ruszyłam z kwiecista Katarzyna na "plażę". Co dziwne, gwiazda wieczoru "Strefa 50" zaczęła swój koncert planowo o czasie. Tak czy siak, upiłyśmy się z Katarzyną piwskiem z sokiem i miałyśmy niezłą banię! Koncert okazał się naprawdę warty uwagi. Band i publiczność bawili się jak to bywało kiedyś na tego typu koncertach. Niestety Katarzyna musiała siku i wróciłyśmy do domu. W ramach ogólnego zacieszu narysowałam kredką do oczy wielką kutarę na lustrze w łazience!!!...dzisiaj niestety musiałam ją zmyć :(
Poniżej dodaję zdjęcia zrobione przed wyjściem na country party, oraz zdjęcia "Strefy 50".









Straciłam wenę do pisania :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz