niedziela, 3 listopada 2013

. myśli różne

Boli mnie głowa. Pewnie przez paskudną pogodę... wywiało mi trochę dzisiaj. Stres i zmęczenie ... smutne myśli mają wpływ na moją bolącą głowę - tak myślę. A może to nic z tych rzeczy - po prostu boli mnie głowa.

Za oknem już dawno ciemno i ponuro. Dobrze być już w domu ... chociaż nie do końca. Chyba chciałabym trochę czegoś innego.

Jutro kolokwium - i nie wiem czy cokolwiek potrafię, Niby coś tam się uczyłam, ale nie jestem przekonana co do swoich umiejętności.

Rozczesuje posklejane lakierem włosy - delikatnie by nie poszarpać końcówek. Jutro rano je umyje - dziś nie mam siły. Poza tym  - lubię zapach szamponu z samego rana [ to chyba dziwne ] .

Ogólnie patrząc w bardzo bliską przyszłość to muszę przyznać, że zapowiada się tydzień pełen wrażeń. To dobrze - spalę trochę kalorii co w ten weekend niepotrzebnie nabyłam.

To chyba wszystko ... co chciałabym teraz tutaj napisać. W głowie kłębią się jeszcze myśli ale nie chcę poruszać nowego wątku kiedy nie znam wszystkich odpowiedzi. Jakby to ujął 'nadredaktor' jestem na etapie gromadzenia danych.

.dObranOc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz