piątek, 2 września 2011

.zostańmy już

Wszystko jest tak ulotne. Przeważnie piękne rzeczy, te najcudowniejsze kończą się bardzo szybko. Zbyt krótko są z nami by móc się nimi nacieszyć. Okropne uczucie ogarnia mnie na samą myśl, że moglibyśmy się skończyć. Tak po prostu, jakby nas nigdy nie było. Tak kruche jest to nasze szczęście, które zbudowaliśmy. Im więcej szczęścia mi dajesz tym bardziej boję się upadku. Odganiam te wszystkie złe myśli. Jednak chce być świadoma, że strata jaką mogę ponieść będzie tą o której nigdy nie mogłabym zapomnieć. Nie zniosłabym ani jednego dnia ze świadomością, że Cię straciłam. Bezmyślnie.
Potrzebowałam czasu. Czasu dla siebie, By zrozumieć i zaakceptować nową siebie. Tym razem z Tobą. Nie chcę nic zmieniać. Zostańmy już. Tutaj gdzie znaleźliśmy szczęście. Nie chcę już więcej zmian. Mam pewność, że to co jest tu i teraz, że to nasz czas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz