niedziela, 18 września 2011

.chyba widzę jak wyglądać mógłby nasz świat


Może trochę niepewnie patrzę w przyszłość, jednak wierzę, że to dopiero początek. Początek czegoś cudownego i wyjątkowego. Trudno mi przyzwyczaić się do myśli, że jesteś i zostaniesz. Na zawsze. Staram się trzymać ten plan na dystans. Sama przed sobą przyznaję się, do tego czego pragnę, jednak myśli są tylko myślami. Z czasem okaże się czy moje nadzieje nie okażą ulotne. Jak na razie wszystko jest tak jak być powinno. Czasami zastanawiam się jak to możliwe, że w ogóle się spotkaliśmy. To nie mógł być przypadek. Przynajmniej ja w to nie wierzę.



Bo liczy się wnętrze ! :)
Nie chce zastanawiać się, dlaczego tak jest. Dlaczego uśmiecham się gdy na Ciebie patrzę, dlaczego ciągle łapie Cię na wpatrywaniu się we mnie! Nie będę zastanawiać się dlaczego tak bezpiecznie czuję się przy Tobie ! Jestem szczęśliwa! Nie chcę się nad tym zastanawiać. Po prostu bądź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz