czwartek, 19 maja 2011

.finding myself making every possible mistake


Znów w mojej głowie zamieszanie z poplątaniem. Trwający już od kilku dni zamęt nie daje mi spokoju.  Czuję, że nie powinnam nic robić pierwsza, nie powinnam podejmować żadnych decyzji. Ale tym samym boję się i mam głupie przeczucie, że nie robiąc nic popełniam kolejny błąd. Nikt nie jest w stanie mi pomóc, podpowiedzieć. Bo sytuacja jest śmieszna i niepoważna. Jak ja sama z resztą. Kolejny raz wplątałam się w niewygodną dla wszystkich intrygę. Co najgorsze, tylko ja znam całą prawdę i to ja dostanę nieźle po dupie, jak coś pójdzie nie tak, bądź wyda się w nieodpowiednim momencie. Ja już chyba kompletnie oszalałam i zgłupiałam. Ile ja mam lat, żeby bawić się w takie chore gierki. Już sama siebie nie poznaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz