środa, 5 września 2012

.za wcześnie



Gubię się we własnych snach. Gubię Ciebie.....ślepo wędruję po zakamarkach pamięci...bezskutecznie. Budzę się zmęczona. Nie rozumiem powtarzających się symboli...coś wisi w powietrzu....
Mini przemeblowanie w pokoju uważam za zakończone i ostatecznie udane. Miamał nadzieję na konfrontację z moim współlokatorem, ale ten nie wysilił się żeby wywlec swój owłosiony odwłok z norki ! On woli sobie na spokojnie, kiedy śpię...w  nocy wędrować po mojej nodze czy głowie....! Zboczeniec jeden ! Cztery pary zboczonych nóżek ! Okropne ! Niech go tylko dorwę !

Za wczesnie, żeby iść spać...ale łóżko wzywa tak zachęcająco...świeża pościel...miękkie poduszki .. i pająk pod kołdrą (!!!) . Z nudów zrobiłam kiczowaty kolaż ze zdjęć. No cóż oryginalny on nie jest i nawet mi się nie podoba, ale niech będzie....skoro już zrobiłam...
Chce mi się zdjęć....ale już za późno by się ze wszystkim rozkładać. Zatem jutro ...jak mi się nie odechce....zdjęcia ! A teraz biorę telefon..dzwonię do dziuba i idę spać ! Dobranoc !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz