środa, 19 września 2012

.wildest moments



Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby you're the best


Myśli płyną wolno... jak zwykle mieszają się...mylą...uciekają. Spokojna. Dziwnie spokojna jestem, jednak nie do końca. Coś we mnie chce wyrwać się na zewnątrz. Czuję w sobie coś dziwnego...jakaś eneria...szczęście...radość. Trudno to nazwać. Jednak sprawia mi to przyjemność. Zawsze kiedy myślę o Tobie. W zatłoczonym pks....na ulicy...na uczelni...wszędzie jestes ze mną myślami....


Naprawdę sie cieszę, że jesteś. I okropne jest to, że nie ma słow na to by opisać Ci jak bardzo mi na Tobie zależy. Tak mi się zdaje...., że jednak miłość istnieje. I odkąd mam tę pewność, chcę chronić to co między nami....im więcej mam Ciebie tym bardziej boję się, że mogę to wszystko stracić. Im bardziej Cię kocham tym bardziej boję się , że cos pójdzie źle. Jednak na razie trzymasz mnie za rękę...wciąż tu jesteś.


Żaden związek nie przewiduje upadku już na samym starcie. Nikt nie planuje rozstań ... rozwodów ,nienawiści. Wszystko zaczyna się tak samo. Zauroczenie i miłość. Chwile szczęścia...wzloty i upadki.... Niektórzy upadają już na dobre.....
Przeraża mnie myśl, że mogłabym straciś to co teraz wydaje mi się całym moim światem. I przyznaję, że boję się tego wszystkiego....bo przecież nikt nie może mi obiecać happy end'u. Nikt.... Choć chciałabym wierzyć, że Ty ...że my nie skończymy jak oni. Że nam się uda.
I nie miej mi tego za złe kochanie...że im bardziej Cię kocham tym bardziej się boję. Ale poddaje się temu wszystkiemu, bo czuję, że muszę iść tą drogą...z Tobą.


Nie mogę zrozumieć, jak z miłości można przejść do nienawiści....Zastanawiam się co musiałabym zrobić, żebyś przestał mnie kochać....co musiałbyś zrobić Ty, żebym nie chciała Cię już znać. Wszystko wydaje się niczym przy tym jak bardzo Cię kocham.... Nie wiem...nie znam rzeczy, której nie mogłabym Ci wybaczyć...jak bardzo musiałbyś przestać być sobą, żebym przestała poznawać tego, którego pokochałam.... Nie wiem co musiało by się stać..... Tym bardziej mnie to wszystko przeraża.

" z miłości leczy tylko śmierć "

1 komentarz:

  1. Pomiędzy miłością a nienawiścią granica jest naprawdę cienka...

    OdpowiedzUsuń