środa, 3 października 2012

. zaczynamy


Wróciłam. Jakieś 20 minut temu. Ale niedługo znów wracam. Na uczelnię. Dziekanat zalicziny rano. Nie było tak strasznie jak podejrzewałam. Przerwa wakacyjna wszystkim dobrze zrobiła. Do czasu ....
Dopijam resztki zimnej kawy. Może kolejna mała czarna ? ....


Dzis pierwszy dzień na uczelni. Jakoś nie cieszę się na to, że z ludzmi będę musiała rozmawiać..spowiadać się z tego co robiłam. Dziś nie mam ochoty na .... na ludzi. Już rano drażniły mnie spojerzenia ...oddechy ...szepty.


Wyjadę trochę wcześniej. Ostatnie zakupy przed sobotą. Później prosto na uczelnię. Mam nadzieję, że uda nam się przełożyć zajęcia. Nie usmiecha mi się siedzieć do 18...albo i dłużej...


Uwielbiam senne, mgłiste poranki. Smak kawy po przebudzeniu....makijaż na przemęczonej twarzy...zaszkolne oczy. Uwielbiam .



Dzień dobry wszystkim!  Dzień dobry miczut... :*
Zaczynamy II rok studiów.....

1 komentarz: