piątek, 5 października 2012

I don't know why


Przez palce przecieka mi dzień za dniem. Coraz mniej czasu na cokolwiek. Myśli uciekają mimowolnie. Nie mogę ich zatrzymać. Już siebie nie poznaję. Uczucia mieszają się ze sobą....tracę pewność....kim jestem i czego chcę.


Jednak za każdym razem kiedy tracę grunt pod nogami....jest we mnie wiara...że dam radę, cokolwiek by się stało. Jest jednak pewna rzecz, po ktorej nigdy nie mogłabym już się odnaleźć. Ale to przecież niemożliwe....to niemożliwe...


W takie dni jak dziś...kładę się na podłodze... w tle słychać smętną muzykę..otwieram nasz album ze zdjęciami....chcę choć myślami wrócić do tamtych chwil....
Zła pogoda....i wszystko inne, co wytrąca nas z rytmu.. co zabiera nam chęci do życia....wszystko to niech cholera jasna trafi !


Zamiast zdań, rzucamy do siebie pojedynczymi słowami...urwane z kontekstu..zmęczone..i zimne. Nie wiem jak mam sobie z tym poradzić. To zdarzyło się ot tak. Nie przewidziałam tego...  Czuję się jakbym Cię straciła... I wiem przecież, że to nieprawda...łzy rozmazują mi obraz rzeczywistości.


Po raz pierwszy w życiu się boję. I czuję sie totalnie bezsilna. Nie wiem jak zatrzymać pędzący czas....
Nienawidzę chwil....kiedy widzę Twoje smutne oczy...wtedy nie wiem co zrobić... nie wiem jak Ci pomóc.... Gdybym tylko mogła....zabrałabym od Ciebie wszystkie smutki...nie ważne co by stało się ze mną... chciałabym ochronić Cię przez tym wszystkim co złe. Zrobiłabym dla Ciebie wszystko...


Przespać ten cholerny czas. Tak byłoby dobrze. Najgorsze jest to, że mam wrażenie, że to jeszcze nie koniec. A mnie tak bardzo Ciebie brakuje...tak bardzo brakuje mi siebie... co się dzieje ? Co z sobą przyniosła chłodna jesień ? Nic już nie rozumiem... nie wiem co mam robić...
Chyba tak ma być. Chyba musimy przez to przejść... nie wiem dlaczego.... ale tak chyba ma być.


Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough when the road gets tough
I don't know why...
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz