poniedziałek, 20 sierpnia 2012

. I don't see it

Gorące południe.  Jak dla mnie zbyt gorące. Zmęczony głos...i świadomość uciekającego czasu nie ułatwiają mi oddychać dusznym powietrzem.
Mam ochotę na maliny...albo truskawki...albo coś sama nie wiem jakiego. W każdym bądź razie coś innego niż zwykle. Może jakiś jogurt ? Chyba nie.
No nie ukrywajmy dłużej, że jakoś nie widzę tego wszystkiego co ma być w piątek. Jakoś nie może mi się to w głowie ułożyć, uleżeć...uspokoić. Nie wiem w co się ubrać, jak się pomalować, co zrobić z włosami i z sobą samą. Wolę nie myśleć o tym, jednak po pokoju rozrzucone są teksty piosenek.....i to one męczą mój umysł i roztrzęsają myśli.

Dziś odpuszczam sobie śpiewanie...muzykę i cokolwiek z tym związane. Ułoże teksty w jedno miejsce, by nie rzucały się w oczy ..i może jakeś zdjęcia ? może coś ciekawego uda się zrobić ? Znów zaimprowizuje mini studio fotograficzne w pokoju i do roboty !
Najwyższy czas ułożyć myśli, odetchnąć....i znaleźć pewność siebie co umknęła mi jakoś teraz...

Czy widzę to czy nie plakat i granie już jest ....... :)
...może uda się

Zapraszam !!! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz