czwartek, 28 czerwca 2012

.niezdecydowana

Czuje się jakoś nie dziwnie .I to nie to, że jestem przeziębiona. Ból głowy sobie przejdzie a ja nadal będę czuła się kimś lub nikim. Tak jakoś nie mogę się określić. Nie wiem jaki kolor włosów wybrać, jakiej muzyki chcę posłuchać..nie wiem co mam z sobą zrobić. Denerwujące to trochę. To tak jakbym zgubiła swoja tożsamość gdzieś na ulicy.
Nie wiem dlaczego tak jest. Może znudziło mi się bycie tutaj. Może potrzebuję nowego powietrza. Może ludzie zaczynają tracić swoje barwy i ja również staje się tutaj szara. Może te wszystkie nerwy i stres który mi ostatnio towarzyszył teraz daje mi się we znaki. Może to przez pogodę. A może nie ma w tym niczyjej winy.
W głowie mam kilka ciekawych pomysłów, ale tak na dobrą sprawę nie wiem jak się ze nie zabrać. Niby zdjęcia niby zespół. Fajnie, fajnie. Tylko co z tego, jak ja nawet piosenek wybrać nie potrafię...co z tego jak nie wiem gdzie i jakie zdjęcia mogłabym zrobić.
Dziś czuję się nikim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz