niedziela, 25 marca 2012

.oczy już niby bardziej weselsze

Chyba powoli wracam do formy. Nie jest mi już tak bardzo zimno i głowa nie jest tak bardzo ciężka jak wczoraj. Oczy mam już niby bardziej weselsze. Może z jamnikiem na spacer się przejdę ...jest piękna pogoda. Ubiorę się ciepło, zabiorę czapkę..szalik...rękawiczki (?). Jamnik na pewno się ucieszy. Szkoda przesiedzieć kolejny dzień w domu....szkoda słońca i tego nowego powietrza.

Zanim jednak ruszę się gdziekolwiek to zastanowię się ewentualnie nad jakimś śniadankiem. Wypadałoby cokolwiek zjeść, żeby mnie jamnik na smyczy do domu nie ciągnął.  Z drugiej strony wyglądałoby to całkiem komicznie :)

Pięć minut temu zakomunikowałam jamnikowi, że idziemy na spacer. A ten jak zwykle zaczął się wierzgać na podłodze i skakać z radości, jednak po kilku chwilach euforia minęła...teraz siedzi na łóżku i robi codzienną toaletę ! No tak dziś niedziela... trzeba dobrze wyglądać gdyby jakaś sunia rzuciła na niego okiem :)
Swoją drogą ja też nie wyglądam dzisiaj najgorzej. Chyba potrzebowałam poleniuchować bezkarnie w łóżku.

Wczoraj udało mi się cyknąć kilka fotek.... chcecie zobaczyć ?





Wyskoczyłam na chwilkę na taras żeby się ogrzać w słońcu  i jakoś tak przy okazji złapałam migawką kwiatuchy. W planach miałam pierwszą wiosenną sesję , ale nie znalazłam nikogo na zdjęcia, poza tym sama się rozłożyłam. Więc idea wciąż w głowie czeka na realizację.

Kawa się skończyła. Wypadało by coś zjeść. Chociaż wolałabym chodzić głodna aż do obiadu , żeby tylko nie konfrontować się z "reszta domowników". Dlatego też spacer jest doskonałym rozwiązaniem. Godzinka spokoju...daleko od tej toksycznej atmosfery.

Mam ochotę posłuchać czegoś... tu i teraz... ale czegoś, co nastroi mnie pozytywnie na resztę dnia..

Chyba już wiem ....

Musisz wierzyć, że to może się zdarzyć,
bo przecież gdzieś tam jest
ktoś kto też w to wierzy.

1 komentarz:

  1. nie za bardzo lubię polskie piosenkarki, ale ta piosenka jest nawet nawet... musisz wierzyć.. niezły tekst..

    U mnie też krokusy gdzie popadnie! Takie śliczne wiosenne kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń