wtorek, 13 marca 2012

. niedpowiedziana bliżej przestrzeń

Boli mnie głowa. Taka w ogóle jestem zawiana....nie do życia trochę. Znów za długo spałam. Nic mi się nie śniło. Szkoda. Tylko nocą pustka hula mi po głowie. W dzień, tyle spraw wymyślonych i tych nie krąży mi po głowie.

Cudnie by było budzić się każdego ranka przy Tobie. Zasypiać czują na ramieniu Twój oddech. Cudnie by było. Ale to chyba nie takie proste. To nie zabawa. Jednak da się to wszystko poukładać, prawda ?

Rozpływają się...powoli. Już mnie to tak nie drażni. Przegrałam, a przynajmniej tak się czuję. Mam wrażenie, że nic dobrego już mnie nie czeka. Że tylko ciemne strony życia są mi przeznaczone. Coraz częściej nachodzą mnie dziwne myśli. Nie mam siły.

Chciałabym , żeby coś się zmieniło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz