czwartek, 26 stycznia 2012

.nie lubię jak w myślach innych niż moje krążysz Ty


Oj złości mnie to, że nie ma Cię tu. Na odległość ręki kto inny Cię ma. A mnie herbata dzisiaj musi grzać. Złoszczę się na coś czego nie ma. To śmieszne, wiem. Lecz dobrze by było obudzić się jutro i być...tuż obok Ciebie. Zasnąć tak chcę z tą myślą ot tak. I trudno mi spokojnie znieść tę myśl, że teraz po głowach ich chodzą myśli tak dziwaczne jak moje gdy jesteś tuż przy mnie. Nie wyobrażam sobie nawet ich spojrzeń i westchnień gdzieś ukradkiem chowanych pod rzęsami. Nie lubię jak w myślach innych niż moje jesteś Ty.


A Ty wciąż powtarzasz mi te same słowa co wieczór. Uspokajasz mnie, słodkich snów na noc życzysz mi. Na dobry początek dnia zawsze kilka prostych słów. Wciąż jesteś...


A ja wciąż swoje i już. Chciałabym mieć Cię tu. Najchętniej w kolorowym pudełeczku zamknąć Cię i nosić przy sobie, nie zapomnieć, nie upuścić, przytulić, schować przed całym światem. Tylko dla mnie mój Ty. Lecz w pudełeczku schować mogę co jedynie pluszowego misia co uczuć nie ma. Za Tobą wyglądać mogę , z okna wypatrując niebieskiej gwiazdki.
Taka to ze mnie mała zazdrośnica. Aż wstyd się przyznać.
Egoistka.


2 komentarze:

  1. ''mała zazdrośnica" urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no urocze:* oj kochanie tam gdzie ty jestes tam ja jestem tylko w Twoim sercu:) wiadomo że nie mozemy codziennie się widywać ale to nas wzmocni:) a inni mogą nam zazdrościć że tak się kochamy:* jestem Twoim Dziubkiem i tak bedzie:*

    OdpowiedzUsuń