piątek, 14 października 2011

****

Pięknie ! Jak zwykle wszystko na raz musiało się spier****ć ! Czekają mnie dwa ciężkie dni w pracy , przy czym od wczoraj mam 38* C i cholernie uporczywy katar ! To niemożliwe! To tylko zły sen ! Bynajmniej. Wszystko to prawda. Czuję się jak zużyta guma do życia i najchętniej nie patrzyłabym w lustro. Jednak jutro muszę być piękna, zdrowa i uśmiechnięta ! Jak to zrobię ?! Nie wiem, do cholery nie wiem ! Już próbuję wszelkich metod, co by też postawiły mnie na nogi. Dupa ! Wielka dupa! nic nie chce pomóc ! :( Jestem załamana. Nie wiem jak sobie jutro i w niedzielę poradzę. Boję się, że nie dam rady. Wtedy będzie bardzooo ale to bardzo źle. Gdyby tego było mało, opuściłam dodatkowo dwa dni na uczelni. Miejmy nadzieje, że wykładowcy nie sprawdzali obecności. W innym razie będę miała problem. Na nic już się zdają ciepłe herbatki z cytryną czy sokiem malinowym ! Leki tez jakoś szybko nie chcą działać. Od ciągłego leżenia jestem jeszcze bardziej osłabiona. Mam już dość. Wszystkiego mam dość. Pieprzone życie ! :(

2 komentarze:

  1. polecam Aspirina C ale podwójna dawka na noc taka do rozpuszczenia w wodzie, na mnie tylko to działa

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pierdol.
    na wykładzie z hist. lit. staropolska, obecność nie była sprawdzana, notatki skserujesz ode mnie, głowa do góry, spina poślad i do przodu.

    OdpowiedzUsuń