poniedziałek, 3 lutego 2014

. na serio

Wystarczyło kilka warstw najtańszego lakieru do paznokci by odzyskać równowagę. W głośnikach znów tętni muzyka - ta co zawsze pomga mi stanąć na nogi. 


Dlaczego miałoby mi się nie udać ... ? Jak nie ja, to kto wygra za mnie moje życie ... Na początek postaram się wykreślić ze swojego słownika słowo 'niemożliwe'. Wszystko co wpędzać mnie będzie w senność i znużenie odzrzucę bez zastanowienia. To nie czas na odpoczynek czy lenistwo. To chyba teraz - to już ten czas, kiedy trzeba zacząć żyć pełnią życia i próbowac wszystkiego. By nie załować później ani jednego dnia, by nie marzyć a chwytać to czego się pragnie. 
Wiem jak chciałabym, żeby wyglądało moje życie. Wiem czego oczekuję od ludzi i chciałabym sie otaczać wartościowymi znajomymi. Pora dorosnąć - ale tak na serio. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz