środa, 5 lutego 2014

. chcę wiedzieć

Brak " :* " w sms, brak czułego spojrzenia i tego błysku w oczach. Nie masz ochoty dotknąć, przytulić .... po prostu nie masz już ochoty. Tak, czuję, że już mnie nie kochasz. Mam wrażenie, że z przyzwyczajenia już ze mną jesteś..... Chciałam być kimś wyjątkowym - "słoneczkiem", a stałam się dla Ciebie głupią, szarą kopią tych wszystkich innych. Tak wiem, może to głupie, że rozchodzi mi się o brak głupiego " :* " w sms. Ale właśnie tego jako kobieta - stworzenie sentymentalne i wrażliwe potrzebuję. Brak głupich na pierwszy na pierwszy rzut oka szczegółów sprawia, że czuję, że już Ci na mnie nie zależy - nie tak jak kiedyś.
Nie wiem co mam myśleć. Stałam się dla Ciebie tylko kimś bliskim - przyjaciółką. A może tak mocno się przyzwyczaiłeś, ze nie potrafisz odejść - bo może już nie kochasz. Nie wiem już sama co myśleć. 
Chwytam się każdego zajęcia, by tylko nie myśleć ... by tylko nie czytać ciągle tych samych sms'ów w poszukiwaniu choćby cienia czułości. Tak czuję, że przestałeś mnie kochać i jestem tylko przyjaciółką - nie tą na zawsze. Może nawet sam tego nie zauważyłeś .... może sam przed sobą nie chcesz się do tego przyznać.... że już nie kochasz. 
Nie wiem co mam myśleć ... i nie chcę myśleć ... ale to ciągle wraca.'
Dziś od rana, próbuję jakoś ocieplić atmosferę, a Ty tylko żartujesz, jakbyś nie widział, że właśnie od dziś chcę coś zmienić. Chyba powoli muszę się przyzwyczaić do myśli, że już nigdy nie będę dla Ciebie tym kim byłam kiedyś. Nie mogę na siłę przekonywać Cię do siebie jak i nie chcę zwracać na siebie Twojej uwagi - to byłoby tak sztuczne i wymuszone. Jeśli naprawdę ....
Wiem, że będziesz mówił, że jesteś zmęczony i zapracowany, że chcesz odpocząć. Ale ja nie chcę być tylko na te lepsze dni. Chcę być - nie bywać.
Nie ma mnie już w Twoich planach. W Twojej przyszłości choćby tylko tej w słowach - nie ma mnie.
Czuję się taka mała i bezradna kiedy wiem, ze jesteś - ale tak naprawdę Cię nie ma. Kiedy czuję, że mnie nie potrzebujesz .... nie chcesz tak jak kiedyś.  Powiedz mi proszę ... chcę wiedzieć jak jest naprawdę.

Zamknąłeś się w swoim świecie pełnym Twojej muzyki, Twoich filmów, Twoich myśli, Twojego życia. Zakmnąłeś przede mną drzwi. Zbudowałeś barykadę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz