poniedziałek, 10 czerwca 2013

.wasted time

Stop me
Say you wanna stop me

If it's just 'sorry'
I don’t want your sorry
I don’t want your sorry now
Is too late, you know
  Wasted time


Zgubiłam się. Nie ufam już sobie. Nie ufam już nikomu. Za dużo pytań zostaje bez odpowiedzi. Staram się w tym wszystkim nie popełniać żadnych błędów. Kroczę po cienkiej lini. Czuję się ..... sama nie wiem jak to opisać. Jest we mnie tyle sprzeczności, uczucia wykluczają się wzajemnie. Popadam w obłęd.  Nie jestem pewna już niczego. Nawet własnych pragnień, które zmieniają się z minuty na minutę.
Bez przerwy krzyczą we mnie myśli- nie mogę się skupić. Ciągle myślę o wszystkim i o niczym tak naprawdę.
Coś między nami ... coś stoi na przeszkodzie. Jesteś mi obcy. Już nie tak bliski jak kiedyś. Jakaś przepaść między nami. Jakaś blokada jest we mnie. To dziwne. To boli. Nie potrafię zrozumieć.... 


Wake me…
Say you wanna wake me
Say you wanna wake my life


Nawet jeśli chciałabym opisać to wszystko co czuję, co się zmieniło..... nie potrafię. Z jednej storny wiem czego chcę, z druguej zaś to całkowicie bez sensu. To mnie przerasta. Ta cisza odpowiedzi i krzyk w mojej głowieNie widzę wyjścia. Jestem zaślepiona własnym nieporządkiem myśli.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz