sobota, 22 czerwca 2013

.melanż myśli

Słońce chowa się za chmurami. Dziś nie będzie tak gorąco jak wczoraj. Chłoniejszy wiatr wlewa się do pokoju otwartym oknem. 

Melanż myśli nie daje spokoju. Zajmuje się wszystkim czym tylko mogę. Zabijam czas. Spokój ... cisza. Odganiam każdą powracającą myśl. Odganiam wszystko co złe. 

Czuję się osłabiona....zmęczona tym wszystkim. Muszę odnaleźć swój spokój i równowagę. Muszę odnaleźć siebie. Zaczynam się bać kiedy jestem sama. Zdecydowanie lepiej mi, kiedy otaczają mnie ludzie. Zagłuszam swoje myśli cudzymy problemami. Czyjeś rozmowy kradną moją uwagę. 

Zasypiam z pustką w głowie. Całkowicie lekka i wolna. To łatwe. Odkładać wszystko na bok. To głupie. 


*************************************************************************************


Wczorajsza wizyta u fryzjera bardzoooo mnie zdenerwowała. Miałam nadzieję, że wyjdę z salonu w rudziastych włosach...a tu nic ! Szkoda gadać .... Chciałam zmiany ... no to mam ....


Dziś wypad na miasto ! Obowiązkowo ! Po co ? Jeszcze nie wiem .... ale zawsze jakiś cel się znajdzie ... słyszałam, że mam być dziś konsultantką schopping'ową więc może właśnie na tym będę się skupiać. Ach! nie mogę się doczekać ! Mam już dość siedzena w domu ! :P 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz