wtorek, 7 maja 2013

.poduszka nicości

Chyba nikt prócz mne nie widzi, że to wszystko upada. Chyba nikt inny prócz mnie nie chce nic zmienić. Wszystko na nie..... Połóżmy się spać.... Nic mi się nie chce... To wszystko bez sensu.
Tak ! To bez sensu ! Siedzieć i marnować czas, wciąż narzekać i wzajemnie sciągać się w dół. Mam tego dość. Dość! Sama ostatnio chodzę zła... zdenerwowana. Nic pozytywnego.
Nie wiem po co to robimy. Po co ściągamy się w dół... coraz niżej... w końcu opadniemy ... na poduszkę nicości. Nie wiem co zrobić. Jestem nieszczęśliwa, samotna. Żle mi z tym. Co robić? Co zmienić? Nie wiem.

Chyba widzimy to oboje. Ale ja już nie chcę dalej tego ciągnąć.Nie mam na to siły.
Zaczynam od siebie. Jednak na sobie nie przestanę. Jeśli ktoś mącić będzie mój spokój i ściągać mnie w dół... będę musiała odejść.


1 komentarz:

  1. "Każdy nawet najgorszy dzień ma swój kres, więc nie przejmuj się. Ładuj procę i na 3, 4, 5... bęc! We wszystko co złe! Wszystko co złe!"

    happysad - Wszystko co złe

    OdpowiedzUsuń