niedziela, 12 lutego 2017

.chyba wiem

Wróciłam do domu. Zmarznięta, nie do końca najedzona i jakoś dziwnie poddenerwowana. Jak zwykle bez konkretnego powodu musiała rzucić kilka niemiłych uwag w jego stronę. Pewnie to dlatego, że ciągle widzę te same oferty pracy, które od tygodnia wiszą na stronach internetowych. Jestem totalnie rozbita i nie mogę skupić się na niczym konkretnym. Wiem, że muszę poprawić swoje CV ...sprawić, żeby stało się bardziej atrakcyjne dla pracodawcy. Postanowiłam, że znajdę tez kursy online i zrobię tyle na ile czas mi pozwoli. W końcu siedzenie w domu na nic mi się nie zdaje...
Gorąco mi i zimno jednocześnie.... w gardle czuj dziwne drapanie ..., chyba wiem co to oznacza ... 

1 komentarz:

  1. Może być lepiej :) głowa do góry zobaczysz czas Ci pokaże :) trzeba być cierpliwym :)

    OdpowiedzUsuń