poniedziałek, 11 marca 2013

.nie wierzę

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ostatnio mój obraz rzeczywistości jest zniekształcony. A może ona sama nagina się dla pewnych faktów, bądź z kolei te je zniekształcają ? Sama już nie wiem czy w tym co pisze odnaleźć można choć trochę logiki.

Zawsze starałam się łączyć ze sobą fakty, chciałam wierzyć w przeznaczenie i zbiegi okoliczności, które w jakiś sposób były magiczne. Jednak tym razem nie potrafię ułożyć tego w całość. Coś do czegoś nie pasuje. To głupie. To bezsensowne. To nie moje. Już nie.

Znów zostaję sama. A może jednak jest tu więcej ludzi niż myślę.... Może jestem skrają egoistką, a to co dzieją się obok to zwyczajna kolej rzeczy ... a może właśnie tak jest ? 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
(...)

"Nie wierzę w przemianę wody w wino 
nie wierzę w grzechów odpuszczenie
nie wierzę w ciała zmartwychwstanie"

(...)



T.Różewicz
"Lament"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz